Beleidsmedewerker Sport en Maatschappelijk Vastgoed
Wil je als beleidsmedewerker sport en maatschappelijk vastgoed het verschil maken voor onze inwoners op het gebied van sport en welzijn? Ben je sterk in samenwerken en verbinden van verschillende partijen dat beweging in gang zet? Dan zijn wij op zoek naar jou!
- Locatie: Doorn (regio Utrecht)
- Uur: 28
- Niveau: hbo/wo
Dit ga je doen
Als beleidsmedewerker Sport en Maatschappelijk Vastgoed ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het beleid voor maatschappelijk vastgoed en sport(accommodaties). Dit doe je in nauwe samenwerking met de strategisch beleidsmedewerker maatschappelijk vastgoed en sport. De focus ligt hier op het onderhouden en vervangen van de sportvelden en sportaccommodaties.
Je bent de verbindende schakel tussen onze organisatie en de sociale dorpsteams, de dorpshuizen, de multifunctionele centra, de sportverenigingen en de sportaccommodaties. Jij overziet het brede speelveld, onderhoudt het contact met de externe partijen en maakt maatschappelijk vraagstukken bespreekbaar. Ook ben je de adviseur voor het gemeentebestuur, de raad en collega’s over vraagstukken rondom sport en maatschappelijk vastgoed.
Verder ben je verantwoordelijk voor:
- het beoordelen en verwerken van (subsidie)aanvragen voor gebruik en onderhoud van maatschappelijk vastgoed en sportvelden
- de analyse van trends en ontwikkelingen op het gebied de dorpshuizen en multifunctionele centra en sportvelden
- het schrijven van college- en raadsvoorstellen
- het financieel beheer van de budgetten op jouw vakgebied en bijdragen aan de planning- & controlcyclus
- het geven van advies aan het team Beheer over de uitvoering van het speelplaatsenbeleid
Team
Je gaat werken in het team Regie en Faciliteren. Dat team bestaat uit ongeveer 20 beleidsmedewerkers op het gebied van maatschappelijke ondersteuning, zorg, welzijn, asielzaken, onderwijs(huisvesting), werk en inkomen, sport, cultuur en subsidies.
Dit bieden wij
Een mooie uitdaging waarbij jij het verschil maakt. Er is volop ruimte voor vindingrijkheid zodat we blijven vooruitdenken over de uitdagingen van morgen. Daarin staat de kwaliteit voorop en staan onze inwoners centraal.
Verder bieden wij:
- een brutomaandsalaris tot maximaal € 5.247 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 10 CAO Gemeenten)
- een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% en 194,4 verlofuren
- een goede werk-privébalans
- de mogelijkheid voor hybride werken en goede faciliteiten daarvoor
- een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
- volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, opleidingsmogelijkheden en coaching
Lees vooral onze zeven pluspunten waarom je bij onze gemeente wilt komen werken.
Dit ben jij
Je pakt vraagstukken op met creativiteit, flexibiliteit en enthousiasme. Hierbij kijk je over de grenzen van je eigen vakgebied heen. Daarnaast ben je een verbinder en sta je voor vooruitgang met een duurzame aanpak. Je hebt oog voor de fysieke aspecten van gebouwen en sportvelden en hun sociale impact.
Verder vragen wij:
- minimaal hbo werk- en denkniveau
- minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
- goed inzicht in bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen
- dat je bij gelegenheid in de avond beschikbaar bent om een raadsvergadering bij te wonen
Dit zijn wij
Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim circa 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren.
Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd.
Solliciteren
Ben je enthousiast en wil je binnen onze gemeente impact maken? Solliciteer dan direct via de knop bovenaan deze webpagina.
Vragen?
Voor vragen over de procedure neem je contact op met onze recruiter Simone Polman via 06 43 75 12 51 of simone.polman@heuvelrug.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Laura van Voorst via 06 28 24 18 72 of laura.vanvoorst@heuvelrug.nl.
Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.